Pénznem: CZK / EUR / HUF
Nyelv választás: CZ SK HU
0 0 Ft Üres kosár

    Mit jelent az ingyenes visszatérési garancia?

    Garancia ingyenes visszatérés egy olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy biztos legyen az áruk gondtalan visszatérésében, amelyet a törvényes 14 napos határidőn belül vissza kell adnia. Például, ha az elem nem esett a kezedbe, vagy nem volt biztos benne a képernyő színén, vagy bármilyen más oka van a távoli vásárlásnak, a Ingyenes visszatérési garancia programunk lehetővé teszi, hogy a küldeményt 14 napon belül visszaadja, teljesen ingyenesen megkapta. És nem számít, ha teljes mértékben eláll a szerződéstől, csak a rendelés egy részét adja vissza, vagy igényt terjeszt elő. 

    Hogyan működik az ingyenes visszatérési garancia?

    Ha panaszt nyújt be (pl. Sérült áruk) - kérjük, először nyomtassa ki és töltse ki ezt a panaszprotokollt - a panaszokra többek között a panaszkezelési eljárás irányadó. Ha a szállítás kézhezvételétől számított 14 napon belül eláll a szerződéstől, kérjük, nyomtassa ki és töltse ki az itt található űrlapot. Óvatosan csomagolja be a csomagot és a kitöltött nyomtatványt, hogy ne érje sérülése a szállítás során, és küldjön nekünk egy e-mailt az eshop@cukraszvilag.hu címre, vagy hívjon minket 8-tól 14-ig a telefonon 06-1-800-1750. Visszatérő jegyet küldünk Önnek a postai rendeléshez, aztán ragassza a szállítmányra, és vigye a legközelebbi gyűjtőhelyre. A listájuk itt található. Csak hozza a csomagot a jegygel, és mi saját költségén juttatjuk el központi raktárunkba. Az áruk kiszállítása után (általában egy héten belül) új árukat vagy pénzt küldünk Önnek az Ön által küldött űrlapon írt számlára.

    Mi történik, ha nem akarom használni a Ingyenes visszatérési garanciát, és saját költségén szeretném elküldeni a csomagot?

    Ha nem akarja használni az ingyenes termék-visszatérítési garancia szolgáltatást, kérjük, küldje el a küldeményt a következő címre: Csomagküldő.hu ID 94719344, Teve utca 60 1139 Budapest

    FIGYELMEZTETÉS: Ne küldjön csomagokat kézbesítéskor, nem fogadunk el kéretlen készpénzt szállításkor, a csomagot visszaküldjük Önnek, és a visszaküldési eljárás szükségtelenül drága.

    Hogyan számítják ki az elállási időt?

    A kulcs az áruk átvételének pillanata, nem pedig a szerződés tényleges megkötése - a megrendelés. Az áruk kézhezvételét követő nap a 14 napos időszak első napja. Ha szombaton, vasárnap vagy ünnepnapon ér véget, a határidő a következő munkanapon ér véget. Ha az árut még nem szállították be teljes egészében, az elállási határidő az áruk utolsó szállításának kézhezvételétől számít. Másrészt, ha például havi magazin éves előfizetését rendel, a 14 napos időszak csak az első kiadott kiadástól kezdődik. A szerződés elállása elegendő (bizonyíthatóan) ahhoz, hogy az eladót a 14 napos időszak utolsó napján elküldjük.

    Milyen hibákért felelős?

    Eladóként mi vagyunk a felelősek annak biztosításáért, hogy az áruk kézhezvételekor hibátlanok legyenek. Ez azt jelenti, hogy különösen az átvételkor felmerülő áruknak megvannak a jellemzői, amelyekről közösen tárgyaltunk, amelyeket leírtunk, vagy amelyeket az áruk jellegétől függően és a reklámozás alapján elvárhattak; megfelelő mennyiségben, méretben vagy súlyban van; megfelel a jogi követelményeknek; az áruk a megadott célra alkalmasak, vagy amelyekre a vásárolt árukat általában felhasználják; az áruk hibája szintén az a helyzet, amikor más árut szállítunk Önnek, a köztük megállapodott módon; megfelel a köztünk elfogadott minőségnek, és adott esetben a kérdéses árutípusra alkalmazandó és hatályos jogszabályokban megállapított minőségnek; és nincs jogi hibája, azaz az árukra nem vonatkoznak tulajdonjogok. 3. A személy és az áruk dokumentumokkal és dokumentumokkal vannak ellátva, amelyek az áruk megfelelő használatához szükségesek. A színárnyalat eltérése a valóságban és az elektronikus kijelző eszközökön - például egy telefon vagy számítógépes monitor, táblagép vagy laptop kijelzőjén - nem tekinthető az áruk hibájának. Ha az áruk nem felelnek meg az elvárásainak, Önnek, mint fogyasztónak, az áruk kézhezvételétől számított 14 napon belül joga van elállni a szerződéstől. Ebben az esetben használhatja a mi Garancia ingyenes visszatérés.

    Mi a jótállási idő?

    A fel nem használt fogyasztási cikkek esetében a jótállási idő az áruk kézhezvételétől számított huszonnégy hónap, kivéve, ha a webes felületen, az árut kísérő dokumentumokon vagy a reklámban hosszabb garanciaidő van meghatározva. Ha az árukat megjelölték a minimális tartóssági dátummal, vagy egy romlandó árucikkre vonatkozóan azt az időszakot használják, amelyen az áru felhasználható, a jótállási idő ezen időpontig tart. Felhívjuk figyelmét, hogy az áruk cseréje vagy javítása esetén az új áruk. A csere- és pótalkatrészekre nem vonatkozik új garanciaidő. Ebben az esetben azonban a jótállási idő meghosszabbodik azon az időszakon keresztül, amely alatt hibája miatt nem tudta használni az árut, azaz különösen azon az időszakon, amelyen az áru javítás alatt áll. A fogyasztók felelősek annak biztosításáért, hogy a fenti hibák a garanciaidő alatt ne forduljanak elő.

    Milyen árut nem lehet visszaküldeni annak ellenére, hogy az interneten vásárolták meg

    Online vásárlás esetén az ügyfelek indoklás nélkül 14 napon belül visszatérhetnek az árukhoz. Van azonban néhány kivétel, amikor ez a lehetőség nem vonatkozik, és a megrendelt árut nem lehet visszaküldeni. Mikor van? Jogilag nem lehetséges romlandó vagy zárt árut visszaadni. Például, ha egy színes bevonatot vagy modellező vegyületet vásárol, és úgy találja, hogy nem felel meg az árnyékának, ha nem szakítja meg az eredeti higiéniai, lezárt csomagolást, akkor visszaküldheti azt. Ha azonban megsemmisíti az ilyen csomagolást, a visszatérítési jog lejár. Higiéniai és egészségügyi okokból ezt nem lehet visszaadni. Ugyanez vonatkozik, ha a kiszállított áruk visszafordíthatatlanul keverednek más árukkal. Többet szeretne? Ezt a Polgári Törvénykönyv 89/2012. Számú törvényének 1837. szakasza tárgyalja.

    A garanciaidő vonatkozik-e a vásárolt termékekre akkor is, ha vállalkozó vagyok?

    Ha Ön nem fogyasztó, vagyis ha vállalkozóként vásárol, akkor jogilag nem garantálja a jótállási időt. A fogyasztóvédelem nem alkalmazható a vállalkozókra, áruk boltban történő értékesítésére, ha a szerződés egyértelműen kapcsolódik vállalkozásukhoz. Ez azonban nem azt jelenti, hogy eladóként nem vállalunk felelősséget a hibákért. Felelősséggel tartozunk az esetleges hibákért, amelyek az áru átvételekor vannak, akkor is, ha a hibák csak az átvétel után jelentkeznek. Ezenkívül a vásárló vállalkozó (a fogyasztótól eltérően) köteles haladéktalanul megvizsgálni az árut, és indokolatlan késedelem nélkül kritizálni az esetleges hibákat (amelyek ellenőrzéssel kimutathatók). A minőségi garancia azonban szerződéssel is megköthető. Ennek oka lehet a jótállási kártya vagy a termék csomagolásán feltüntetett eltarthatóság vagy élettartam.

    Lépjen kapcsolatba velünk